مشهد 37632230-051 تهران 71057637-021

اخبار / مقالات / آموزش


چه پرینتری برای چاپ چک مناسب است ؟

با استفاده از نرم افزار چاپ چک شکیبا شما قادر خواهید بود که با هر پرینتری چکتون رو چاپ کنین ! البته ناگفته نماند که هر پرینتری خواص خودش رو داره بر فرض مثال پرینتر های لیزری به مراتب از نظر امنیتی در رده پایینتری قرار دارند و اون به این دلیله که احتمال پاک شدن موارد چاپی رو چک رو داره البته ما به کاربرامون پیشنهاد میکنیم که در استفاده از این نوع پرینترها جهت افزایش امنیت ، از چسب شیشه ای استفاده کنن . البته ناگفته نماند که این روش هم نمیتونه روشی صددرصد باشه در ادامه این مطلب به انواع پرینتر های موجود در کشور اشاره کنیم . 

 

1- پرینتر های مخوص چاپ چک : این نوع پرینتر های که بصورت داتماتریکسی هستند خاصیتی هنگام چاپ دارند که جوهر رو درون بافت چک قرار میدن ، که این باعث میشه که هیچ جاعلی نتونه با ترفند های مختلف باعث تغییرات روی چک بشه . جاعلان چک میان با چسب شیشه ای و یا حرارت دادن رو چک با ابزارهایی مثل سشوار باعث پاک شدن موارد چاپی رو چک میشن اما با این نوع پرینتر های دیگه نمیتونن این کار رو انجام بدن . ما در این قسمت قصد داریم به چند نمونه از این پرینتر های اشاره ای داشته باشیم . 

        pr90 pluse  :  این نوع پرینتر مخصوص چاپ چک و مواردی که نیاز به پرفراژ دارند است . میتونیم جهت آشنایی بیشتر با این محصول به موار زیر اشاره کنیم .

 

        نرم افزار چاپ چک شکیبا با همه پرینتر های موجود در سراسر کشور سازگار میباشد ، اما ما به درخواست کاربران خود پرینتری را معرفی میکنیم که از نظر کیفیت و قیمت برای کاربرانمان در بهترین وضعیت قرار داشته باشد ، از      این رو پرینتر pr90 plus را که سازگاری کامل با نرم افزار ما را دارد و همچنین از نظر کیفیت و قیمت مناسب آن در رده بالایی قرار دارد را معرفی میکنیم . مشخصات کامل این نوع پرینتر در زیر آورده شده است که شما میتوانید برای آگاهی بیشتر نسبت به این پرینتر مطالعه کنید . 

نصب رایگان 
گروه نرم افزاری شکیبا در نظر دارد جهت رفاه حال کاربرانی که اقدام به خرید این نرم افزار چاپ چک شکیبا را دارند ، با هماهنگی های انجام شده نصب این کالا را در سراسر کشور رایگان قرار دهد. 

قابلیت و کاربردها 
طرح جدید چاپگر تحویلداری مدل pr90 plus با سر عت و قابلیت بسیار مناسب به منظور پاسخ دهی در کوتاهترین زمان ممکن به کلیه نیاز های انبوه مشتریان واحد های بانکی و غیر بانکی میباشد . این نوع چاپگر با توجه به نوع طراحی خود ، با سرعت 570 کارکتر در ثانیه ، سریعترین چاپگر چاپ چک موجود در بازار ایران میباشد . 

طول عمر و کاربری آسان 
بکارگیری از بهترین و مرغوب ترین مواد در این نوع پرینتر سبب بالا رفتن طول عمر و در نتیجه کاهش هزینه های نگهداری این نوع پرینتر ها شده است . کاربری آسان به با استفاده از کلید های کنترلی و راهنمایی از طریق صفحه نمایش موجود بر روی پرینتر از دیگر مشخصه های این نوع پرینتر می باشد که موجب خواهد شد که پشتیبانی از این نوع پرینتر به پایین ترین حد خود برسد . 

 

این نوع پرینتر رو هم میتونید از سایت ما با قیمت مناسب تهیه کنید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه کنید 

 

اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر

 

 

پرینتر چاپ چک شکیبا

 

 

 

2 - دسته دومی میخواییم بهش اشاره کنیم ، پرینتر های سوزنی هستش که امنیتشون میشه گفت به اندازه پرینتر های چاپ چک  هستن اما خودتون بهتر میدونن که این نوغ پرینتر ها سایز ورودیشون مخصوص چاپ چک نیست ، اما از بعد امنیتی بهش نگاه کنین برابری میکنه با پرینتر های مخصوص چاپ چک 

 

3 - پرینتر های جوهر افشان : این دسته از پرینتر ها از نظر امنیتی پایینتر از پرینتر های سوزنی هستش ، اما قابل قبول هست از نظر امنیت و چون نرم افزار چاپ چک شکیبا ، با هر پرینتری سازگار هستش از نظر تنظیمات کاغذ چک و پرینتر کامل هستش که نگرانی کاربرانمون رو که نمیخوان پرینتر چاپ چک تهیه کنن رو برطرف کرده 

 

4- پرینتر های لیزری : امنیت پایین رک بهتون بگم ، همیشه به کاربرامون گفتیم که این نوع پرینتر های از نظر امنیت برای ما قابل قبول نیست ، چرا ...؟ چون جاعل میتونه به راحتی پاک کنه مطالبی رو که روی چک نوشته میشه . اما بالاخره اغلب شرکت ها میخوان از همین پرینتر استفاده کنن ... درست ! ما بهشون میگیم بیایین روی مبالغ چک چسب بزنید که امنیت رو ببره بالا .

 

 

امیدوارم از این مقاله خوشتون اومده باشه ، و براتون مفید واقع شده باشه .  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار چاپ چک   چاپ چک

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

مطالب پر بازدید سایت

چگونه چک صادر کنیم ؟

پرینتر های چاپ چک
شما با خوندن این اموزش با نحوه صحیح نوشتن چک و قوانین مربوط به چک آشنا میشین !
توضیحات بیشتر

چگونه نرم افزار را تهیه کنم؟

پرینتر های چاپ چک
نحوه خرید نرم افزار چاپ چک شکیبا به این صورت هستش که کاربر میتونه نرم افزار رو دانلود کنه ! تست کنه ! و بعد از اینکه مورد قبولش بود بعد خرید کنه تازه میتونه در زمان تست از پشتیبانی استفاده کنه !
توضیحات بیشتر

چه پرینتری برای چاپ چک مناسب است؟

پرینتر های چاپ چک
نرم افزار چاپ چک شکیبا با تمای پرینتر های موجود در کشور ساز گار است البته کاربران میتوانن از پرینتر های مخصوص چک هم جهت بالا بردن امنیت چک های بانکی از آنها استفاده کنند.
توضیحات بیشتر
آدرس : مشهد - سجاد - میلاد 10 پلاک 22 آدرس
۰۵۱ - ۳۷۶۳۲۲۳۰ - ۰۹۱۵ ۰۴۸ ۵۷۸۷ - ۰۹۳۵ ۳۰۶ ۶۱۰۶ تلفن تماس
info [@] chapcheck.ir ایمیل